Start – up poslovna savjetovanja
Tipična poduzetnička start-up priča opisuje osobu koja ima kreativnu poslovnu ideju sa izraženom željom za pokretanjem vlastitog posla. Često je promišljanje o takvoj ideji potaknuto osobnim i profesionalnim razvojem koji je usko povezan s idejom. Međutim, između poslovne ideje o kojoj ne možemo prestati misliti i poslovnog pothvata veliki je broj pitanja na koja poduzetnik mora imati odgovor. Mnogi start-up poduzetnici budu zaneseni poslovnom idejom toliko snažno da nisu u stanju objektivno ocijeniti potencijal novog posla, a često nemaju niti znanja da bi to spoznali. Neki poduzetnici pokreću posao iz nužde, neki iz prilike. Poslovni pothvati iz prilike imaju veću vjerojatnost uspjeha. Međutim, je li poslovni pothvat planiran radi prilike ili iz nužde, o poslovnoj se ideji potrebno stručno savjetovati kako bi se spoznala širina zahtjeva za pokretanjem poslovnog pothvata, jednako tako i zahtjeva za održivosti poslovnog pothvata u prvim godinama poslovanja.
Poslovna ideja tek treba biti prepoznata kao poslovna prilika, a je li to i novi poslovni pothvat ovisi o kritičnim čimbenicima za poslovni uspjeh start-up poduzeća. Poduzetnik mora doći do spoznaje i doći do odgovora na neka ključna pitanja koja određuju uspjeh. Je li ovo pravi posao za mene? Koje su ključne poduzetničke kompetencije uspjeha? Koje su ključne upravljačke kompetencije održivosti posla? Svrha poslovnog savjetovanja je pomoći u izboru najboljeg rješenja start-up poduzetnika, a usluga savjetovanja je razgovor s poduzetnikom temeljem dostupne dokumentacijske osnovice za poslovno odlučivanje.